خوش اومدی

سلام عزیز دلم 

خوش اومدی

عید غدیر

نازد به خودش خدا که حیدر دارد  

 

دریای فضائلی مطهر دارد 
 

همتای علی نخواهد آمد والله 

 

صد بار اگر کعبه ترک بردارد

برو بچس عاشق و نا عاشق عیدتون مبارک  

چه عیدی بشه این عید با ۳ روز تعطیلیییییییی 

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده

                        

                                                

                                       بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده 

 

ترک ترک شدم زود بیا دیگه

خوشگلی بانمکی یک رخ زیبا داری 

 بی جهت نیست که در کنج دلم جا داری 

 

البته من فقط به خاطر این چیزا عاشقش نشدمااااا 

اینا ۱۰ درصدشه 

کلللی صفات بهتر از اینام داره  

 

 

وقتی که نبود به بودنش نیازمند شدم 

  

وقتی که رفت به انتظار امدنش نشستم ............... 

  

 

حالا که داره برمیکرده نمیدونین آهای بازدید کننده ها نمیدونیییییییییییییییییینن  چقدر خوشحالم

ای عشق دلت همیشه زندان من است 

 

آتشکده عشق تو از آن من است 

 

آن روز که لحظه وداع من و توست( زبونم لال) 

 

آن شوم ترین لحظه پایان من است  

 

 

 

کاش اینجا بودی

کاش در باغچه سبز دلم می ماندی

کاش شعر غم من را

ز افق های غریب نگهم می خواندی

کاش اینجا بودی

کاش گلهای فراق تو گهی می پژمرد

کاش گنجشک دلت

در غم من می آزرد

و جدایی می مرد

کاش اینجا بودی

کاش اینجا بودی 

 

بیا دیگه من که مردم

شبم به حسرت و روزم در انتظار گذشت تمام مدت عمرم در این دو کار گذشت 

 

 

 

 

 

 

عاشقانه www.gisha.co.cc - گالری عکس تقدیمی (گل و شاپرک 

 

نه به ابر نه به باد نه به این آبی آرام بلند که تو را میبرد اینگونه به ژرفای خیال 

 من به این جمله نمی اندیشم 

 ای سراپا همه خوبی 

 تک و تنها به تو می‌اندیشم 

 

 

 

این یک داستان واقعی است که در ژاپن اتفاق افتاده.
شخصی دیوار خانه اش را برای نوسازی خراب می کرد. خانه های ژاپنی دارای فضایی خالی بین دیوارهای چوبی هستند. این شخص در حین خراب کردن دیوار در بین آن مارمولکی را دید که میخی از بیرون به پایش فرو رفته بود.
دلش سوخت و یک لحظه کنجکاو شد. وقتی میخ را بررسی کرد متعجب شد؛ این میخ ده سال پیش، هنگام ساختن خانه کوبیده شده بود!!!
چه اتفاقی افتاده؟
در یک قسمت تاریک بدون حرکت، مارمولک ده سال در چنین موقعیتی زنده مانده!!!
چنین چیزی امکان ندارد و غیر قابل تصور است.
متحیر از این مساله کارش را تعطیل و مارمولک را مشاهده کرد.
در این مدت چکار می کرده؟ چگونه و چی می خورده؟
همانطور که به مارمولک نگاه می کرد یکدفعه مارمولکی دیگر، با غذایی در دهانش ظاهر شد!!!
مرد شدیدا منقلب شد.
ده سال مراقبت. چه عشقی! چه عشق قشنگی!!!
اگر موجود به این کوچکی بتواند عشقی به این بزرگی داشته باشد پس تصور کنید ما تا چه حد می توانیم عاشق شویم، اگر سعی کنی 
 
 
 برگرفته از سایت www.parscloob.com

عزیزم... 

خبرت هست که بی روی توآرامم نیست؟؟ 

 طاقت باز فراق این همه ایامم نیست؟؟  

 

 

 

کپی برداری از وبلاگ پیر عشق

عزیزم

 

من از این خونه هرجایی که میرم

نمیتونم تو رو یادم نیارم

چقد خوبه دلت اشوبه بی من

من این دلشوره ها رو دوس دارم 

 

 

 

زندگی چون گل سرخیست . پر از خار . پر از برگ. پر از عطر لطیف..  

یادمان باشد اگر گل چیدیم , 

 عطر و برگ و گل و
خار همه همسایه دیوار به دیوار همند 

 

 

 

عزیزم 

بوی نفسات هنوز مستم میکنه  

کنارم نیستی ولی با نفسهات گرم میشم  

زیبایی چشمات هنوز افسونم میکنه 

کنارم نیستی ولی چشمات در چشمام نقش بسته صدات هنوز از خود بی خودم میکنه  

کنارم نیستی ولی جز صدات نمیشنوم  

تو کنارم نیستی اما من چیزی جز تو ندارم 

 

 

 

 

 

 

     

 عزیزم:

 

هر وقت فکر کردی به آخر خط رسیدی به اونی که حاضر ه برات بمیره فکر کن 

دوست دارم 

 

 

روزگاریست همه عرض بدن میخاهند همه از دوست فقط چشم و دهن میخاهند دیو هستند ولی مثل پری میپوشند گرگهایی که لباس پدری می پوشند  

 

 

 

روی قبرم بنویسید مسافر بوده است  ........ 

 بنویسید که یک مرغ مهاجر بوده است ...... 

 بنویسید زمین کوچه ی سرگردانیست .....  

او در این معبر پرحادثه عابر بوده است ......  

صفت شاعر اگر همدلی و همدردیست ...... 

 در رثایم بنویسد که شاعر بوده است ....... 

 بنویسید اگر شعری ازاومانده بجای ...... 

 مردی از طایفه ی شعر معاصر بوده است ...... 

 مدح گویی و ثنا خوانی اگر دین داریست ...... 

 بنویسید در این مرحله کافر بوده است ......  

غزل حجرت من را همه جا بنویسید ...... 

 روی قبرم بنویسیدمهاجر بوده است

 

سلام عزیزم 

 

امیدوارم وقتی برگشتی وبلاگتو دیدی ازش خوشت بیاد 

این وبلاگو فقط واسه تو مینویسم تا همه بدونن که چقدر دوست دارم 

نوکرتم 

اگه یه روزعاشق شدی وخواستی بهش بگی دوسش داری اول ببین چقدرآمادگی داری ببین میتونی بهش دروغ نگی ببین میتونی باهاش صادق باشی یانه اگه دیدی هنوزیه چیزایی داری که نمیتونی بهش بگی هیچوقت پا جلو نذار یه چیزدیگه اگه یه موقع دیدی عاشق شدی جلو نرو چون عشق مساوی با هوسه ولی اگه دیدی باتمام وجوددوسش داری برو جلو ومطمئن باش به نتیجه میرسی

 

آلبوم عکس های عشقی - IMGM1AFKPOXS6.jpg

امروز تو را بیشتر از دیروز ولی کمتر از فردا دوست دارم. 

 

 

آلبوم عکس های عشقی - IMGFK7U3D2N3M.jpg

 بیا شب‌های هجران را سحر کن به عشق خود دلم را شعله‌ور کن در این شبهای سرد بی‌ترنم لبانم را پر از شیر و شکر کن 

آلبوم عکس های عشقی - IMG0GGJTSIYGM.jpg    

کاشکی بدونی چشمات و به صدتا دنیا نمیدم یه موج گیسوی تورو به صدتا دریا نمیدم 

 

 

 آلبوم عکس های عشقی - IMG3WLZNMCWU8.jpg