بوسه یعنییییییی......

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب


بوسه یعنی خلسه در اعماق شب


بوسه یعنی مستی از مشروب عشق


بوسه یعنی آتش و گرمای تب


بوسه یعنی لذت از دلدادگی


لذت از شب , لذت از دیوانگی


بوسه یعنی حس طعم خوب عشق


طعم شیرینی به رنگ سادگی


بوسه آغازی برای ما شدن


لحظه ای با دلبری تنها شدن


بوسه سرفصل کتاب عاشقی


بوسه رمز وارد دلها شدن


بوسه آتش می زند بر جسم و جان


بوسه یعنی عشق من , با من بمان


شرم در دلدادگی بی معنی است


بوسه بر می دارد این شرم از میان


طعم شیرین عسل از بوسه است


پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است


بهترین هدیه پس از یک انتظار


بشنوید از من فقط یک بوسه است


بوسه را تکرار می باید نمود


بوسه یعنی عشق و آواز و سرود


بوسه یعنی وصل جانها از دولب


بوسه یعنی پر زدن , یعنی صعود

  

 

عزیزم 

 

اگر بعد از مرگم از تو پرسیدند : آن موجودی را که
زمانی با تو میدیدند که بود؟

بگو: دنیایی از عشق بود که درحسرت رسیدن به
کرانه عشق مرد.
بگو: دیوانه ی بت پرستی بود که بتش را دیوانه
وار دوست می داشت.

بگو: اشک در بدری بود که به هیچ دیده ای به جز
دیده ی من آشیان نداشت.

بگو: برای اندک زمانی با من بود ولی تا آخرین
لحظه هایش می گفت :

دوستت دارم
تــا

یه عشق خدادادی...

در جریان زلزله سهمگین چین در هفته گذشته  ؛ وقتی گروه نجات ، زن جوان را زیر آوار پیدا کرد او مرده بود اما کمک رسانان زیر نور چراغ قوه ، چیز عجیبی دیدند. زن با حالتی عجیب به زمین افتاده ، زانو زده و حالت بدنش زیر فشار آوار کاملا تغییر یافته بود. ناجیان تلاش می کردند جنازه را بیرون بیاورند که گرمای موجودی ظریف را احساس کردند. چند ثانیه بعد، سرپرست گروه ، دیوانه وار فریاد زد: بیایید، زود بیایید! یک بچه اینجا است. بچه زنده است.

 

 وقتی آوار از روی جنازه مادر کنار رفت دختر سه - چهار ماهه ای از زیر آن بیرون کشیده شد.نوزاد کاملا سالم و در خواب عمیق بود. گزارش ایسکانیوز می افزاید ، او در خواب شیرینش نمی دانست چه فاجعه ای وطنش را ویران کرده و مادرش هنگام حفاظت از جگرگوشه خود قربانی شده است. مردم وقتی بچه را بغل کردند، یک تلفن همراه از لباسش به زمین افتاد که روی صفحه شکسته آن این پیام دیده می شد: عزیزم، اگر زنده ماندی، هیچ وقت فراموش نکن که مادر با تمامی وجودش دوستت داشت 

 

به این میگن یه عشق واقعی 

 

 

برگرفته از  www.yozarsif.com

عذر خواهی از بانو

عزیزم 

بانوی خوبم 

با تمام وجودم معذرت میخوام 

خودت میدونی واسه چی  

به خدا منظوری نداشتما 

به شوخی گفتم 

نممیدونی چقدر اعصابم از خودم خورد شد 

ببخشید 

دوست دارم عزیزم

آشنایم به مهربانی تو
با غزلهای آسمانی تو
می روم در پی دلم همه جا
تا بیابم مگر نشانی تو
دوست دارم که بگذرم همه شب
لحظه هایم به مهمانی تو
اشتیاق دلم جوانه زده
زیر باران مهربانی تو
آنقدر تازه ای و سبز که من
پرم از عشق جاودانی تو
دشت و بوی شقایق و تب عشق
باز هم خنده و جوانی تو
باز هم لحظه های خلوت من
باز هم خنده های نهانی تو...

اگه گفتی اندازه چی دوست دارم؟؟؟

عزیزم: 

 

به اندازه قلیون دوستت دارم اگه گفتی چرا ؟!....  

ق : برای قشنگیت 

 ل : برای لبخندت  

ی : برای یکی بودنت  

و : برای وفایت 

 ن : برای نگاهت

زندگی شیرین است همراه با عشق

زندگی گریه ی مختصریست... 

 مثل یک فنجان چای... 

 و کنارش عشق است...  

مثل یک حبه قند...  

زندگی را با عشق نوش جان باید کرد

عشق من هوس نیست به مولا

عزیزم : 

 

من اگر گاهی دلم میخواهد دستانت بگیرم و ببوسم به خاطرهوسرانی نیست  

بلکه از شدت عشق و علاقه است که به تو دارم و همه این کارها را فقط به خاطر این

میکنم، که میخواهم این احساسی که دارد خفه ام میکند ،باتو قسمت کنم..وگرنه بوسیدن دستهای تو  دردی  را دوا نمیکند که من اینگونه بی تابش هستم.... 

 

 و گرمی دستانت مرا به وسعت بی انتهای عشق پیوند می دهد !!! این بوسه بر دست های یک فرشته رواست ... خدا خودش می داند !!! خدا خودش میداند... 

 

برگرفته از وبلاگ www.kohnehadis.blogfa.com

دوستت دارم

عزیزم دوستت دارم 

 

 

 

                                                                                                  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                            

در همه حال همه جا همه وقت به فکرتم

عزیزم: 

 

یک نفر...یک جایی...تمام رویاهاش لبخند توست و زمانی که به تو فکر می کنه احساس می کنه که زندگی واقعا با ارزشه پس هرگاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش یک نفر...یک جایی...در حال فکر کردن به توست..  

 

 

 

 

 

 

دست خودم نیست

عزیزم: 

دست خودم نیست عاشقتم

 

             دست خودم نیست دوستت دارم

 

                 دست خودم نیست دیونتم

 

            دست خودم نیست میمیرم برات

 

     دست خودم نیست نمیتونم فراموشت کنم  

 

 

بر  گرفته از وبلاگ www.pandanus.blogfa.com

عشق یعنی....

عشق یعنی اینکه :

هرsms که بهت می رسه امیدواری اون باشه.

عشق یعنی اینکه :

برای هرکسی میخوای smsبزنی اشتباهی برای اون میزنی.

عشق یعنی اینکه :

دنبال یه موضوع میگرئی که به اون sms  بزنی.

عشق یعنی اینکه :

دائم موبایلتوچک میکنی نکنه از اون sms  رسیده باشه.

عشق یعنی اینکه :

همش فکرمی کنی موبایلت تو جیبت می لرزه

ولی هی ضایع میشی.

عشق یعنی اینکه :

شبها کهsms   هات نمی رسن اعصابت خرد میشه.

عشق یعنی اینکه  :

هروقتsmsدیرمیرسه چندباردیگه send میکنی شایدزودتربرسه.

عشق یعنی اینکه :

هرجایی که یه شعر عاشقونه میبینی سریع براش smsمیکنی.

عشق یعنی اینکه :

قبض موبایلت فقط مخابراتو خوشحال میکنه.

عشق یعنی اینکه :

 هزار sms درماه.

عشق یعنی اینکه :

آخر شعرای اینو اونو اسم خودتو مینویسی

 تا بهش بگی چقدرعاشقشی 

  

  برگرفته از وبلاگ آقایی و خانومی عاشق

خدایا شکرت

از خداوند همیشه میخواستم که کسی را با من همراه کند که دوستش بدارم و با وجودش آرام گیرم و تنها تکیه گاهم در این دنیا باشد و خداوند تو را به من هدیه داد تا بتوانم با تو به اوج برسم  

 

زندگی من روند یکنواختی داشت که خداوند یکی از فرشته هایش را از آسمان فرستاد و تو را به من هدیه داد ، به شکرانه این موهبت الهی با همه وجودم ، پاره تن و عصاره زندگی ام را دوست می دارم  

 

 

بی تو هرگز

 عزیزم :

 

همیشه تو مدرسه یادم دادن: 1سال=12ماه، 1ماه=4هفته، 1هفته=7روز، 1روز=24ساعت، 1ساعت=60دقیقه، ولی کسی بههم نگفت که 1دقیقه،بی تو=1000 سال

همه زندگیم مال تو

ای که دور از منو در یاد منی 

باخبر باش که دنیای منی 

شادیت شادی من... 

غصه ات غصه من...

قلب من خانه تو... 

خانه تو قبله من
 

 گالری عکس عاشقانه گالری - عکس عاشقانه

فقط به خاطر تو

تنها برای تو می نویسم برای تو که برق چشمانم را زنده می کنی

برای دستان تو که گرمای عشق را خجالت زده می کند

برای لبانت که جز ترنم محبت را نمی بوسند

برای تپش های قلبت که نبضم را به زدن وا می دارد

با توست که روز و شبم معنا دارد

تنها برای تو می نویسم 
برای تو که...!!!!

قاب عکس دلم

 عزیزم:

 

 

بوسه ز لبهای تو در خواب گرفتم 

           

                     گویی که گل از چشمه مهتاب گرفتم 

 

در برکه اشکم همه دم نفش تو دیدم 

 

                      این هدیه خوبیست که از آبگرفتم 

 

هرگز نتوانی که ز من دور بمانی 

 

                      چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم 

 

 

 

کاش بودی

کاش اینجا بودی

کاش در باغچه سبز دلم می ماندی

کاش شعر غم من را

ز افق های غریب نگهم می خواندی

کاش اینجا بودی

کاش گلهای فراق تو گهی می پژمرد

کاش گنجشک دلت

در غم من می آزرد

و جدایی می مرد

کاش اینجا بودی

کاش اینجا بودی

وفادار همیشگیت

در مکتب ما رسم فراموشی نیست  

               

                    در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست  

 

مهر تو اگر به هستی ماافتد  

                       

                     هرگز به سرش خیال خاموشی نیست

گوشه ای از کمالات عشق من

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است  

 

عشق من همه اینارو داره 

 

 

 عزیزم:

 

اگه یه روز بهت گفتند 1000 نفر دوستت دارن،بدون اولیش منم.  

اگه یه روز بهت گفتند 100 نفر دوستت دارن،بدون اولیش منم.  

اگه یه روز بهت گفتند 10 نفر دوستت دارن،بدون اولیش منم.  

اگه یه روز بهت گفتند 1 نفر دوستت داره،بدون اون یه نفر منم.  

اگه یه روز بهت گفتند کسی دوستت نداره،بدون من مردم.

چشم چشم دو ابرو  نگاه من به هر سو 

 پس چرا نیستی پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟  

گوش گوش دوتا گوش ، یه دست باز یه آغوش  

بیا بگیر قلبمو ، یادم تورا فراموش  

چوب چوب یه گردن ، جایی نری تو بی من!  

دق می کنم میمیرم ، اگه دور بشی از من  

دست دست دوتا پا ، یاد تو مونده اینجا  

یادت میاد که گفتی ، بی تو نمیرم هیچ جا  

من؟ من؟ یه عاشق، همون مجنون سابق... 

 

 


همه ی دنیای من

عزیزم 

فراموش نکن که تو برای دنیا یک نفر هستی  

 

اما اینو خوب بدون که برای یک نفر همه ی دنیا هستی

  

 

یاد داشت عشقم واسه من(نویسنده) خودش نوشته ها

سلام هستی من
وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره. 
وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی. 
وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه.
وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته. 
وقتی چشمات تهی از تصویرم شد به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش بهت لبخند میزنه. 
وقتی به انگشتات نگاه کردی به یاد بیار کسی رو که دستاش در ارزوی دستاته.

وقتی که دلت گرفته شد به یاد بیار کسی رو که قلبش مملو ازعشق پاک تو است. 
ای سراپا همه خوبی تک و تنها به تو می اندیشم.

آرزوی من دیدار روی تو و نهایت امید من به دست اوردن توست

  خیلی دوست دارم 

دوستت دارم= زیباترین جمله

عزیزم 

خواستم زیباترین کلام را به یاری بگیرم تا صمیمانه ترین عشق ها را نثارت کنم.
ذهنم یاری نداد، پنداشتم که ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست.
پس ساده می نویسم:
دوستت دارم..